liinneaclar

Alla inlägg under mars 2011

Av linnea clar - 16 mars 2011 19:14

 SLÖÖDAG!

försov mej först då, men de va ju lika bra de eftersom läraren va sjuk, aja, hade iaf engelska sen så fick göra ett gamalt prov då. sen skulle man ha engelska, men alla 9or skulle tydligen ha nå prov, men eftersom att jag inte har no så slapp jag de då   
hade iaf matte sen, duktig va jag åh, gjorde ett helt papper av provet    sen va de bara att ha svenska och läsa lite.
åsså blir man självklart tvingad att GÅ ner till station sen åh, fett långt ju!   

sen va de iaf bara att åka hem, sen har jag bara suttit framför datan hela dan. har jävligt ont i ryggen åh, men ska väl gå åh lägga mej nu snart, är fett trött! 

Av linnea clar - 11 mars 2011 18:30

    

GRILLNING & MYS!

vakna upp bredvid älsklingen min, så gick vi ner och åt frukost sen upp och la oss igen, vakna vid 3 jah, så lämna boffen i sängen och gick ner och gjorde kladdkaka, sen kom mamma hem så då va de bara att gå upp och få upp boffen ur sängen, sen klä på sig och ta med madrasserna och gå mot pulkabacken. Boffen är ju så jävla smart åh och tar sina jävla skor och går i den där snön, sjönk ju till knärna, frös ju ihjäl om fötterna han, men så blir de om man är osmart   
aja, blev inte så mkt åka madrass för mej och boffen, men mamma, pontus och lucas gjorde iaf de.
tände grillen gjorde vi åh, grilla lite korv och åt kladdkaka och så åh bara mös. va en aning kallt bara. men aja, när vi kom hem va de bara att sätta sig i soffan och kolla på tv. sen upp och lägga sig.
 
 

Av linnea clar - 8 mars 2011 14:28

  va längesen man uppdatera tycker jag. ska skärpa mej.


Sitter iaf hos bby nu och väntar på att han kommer hem. har inte gjort nå idag förutom att vänta på han, men vid 4 slutar han iaf, sen ikväll blir de bandy, sen drar vi kanske hem till mej.


kan iaf passa på att säga att jag va i stockholm ihelgen med bästa Amanda. hade jätte kul där.
har inte så mkt mer att säga,


hörshej  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards