liinneaclar

Alla inlägg under april 2010

:)

Av linnea clar - 30 april 2010 11:45

  

skoldagen har vart okej, fick sluta vid 1, så jag och petra drog ner på stan, gick runt lite , träffa även kajza. sen vid 3 drog jag till station så åkte jag och helena hem till mej, och vi typ gjorde inte så mkt, åkte lite moppe. efter ett tag kom kajza. så typ åt jag och helena, sen satt vi och vänta tills alla hade dragit så gick vi ner och tjocka i oss chokladpudding och skit, sen tog vi moppe och cykle till kasen och kolla. sen tillbaka hem, sen drog vi till sanna för kajza skulle ha cigg. se hem, så drog helena hem, och jag åh kajza la oss i sängen och kolla på film. somna väl nått tag efter 3.
ha de hej!

-

Av linnea clar - 28 april 2010 16:39

mupp bild!

  

hmm, nu ska jag inte börja med att skriva "vakna kl halv 7...bla...bla" ,

lina sa till mej idag att de va så tjatigt (a' hehe, aja (;

dagen har iaf vart seeg. hade litet möte med min mentor idag, och hon sa att jag låg ganska bra till i alla ämnen förutom NO och idrott då. men aja, blev lite förvånad bara. efter skolan drog jag iaf bara hem, får se vad som händer ikväll. sånt som märks lixom. aja, smsa eller nå , 0731578263.

ha de hej!

-

Av linnea clar - 27 april 2010 16:15

vakna vid halv 7 eller nå, fixa mej sen bussen.

dagen har väl vart okej. efter skolan drog jag hem till kajza. vi typ satt inne hos henne som vanligt och hade inge att göra. man vi har ju altid mkt att prata om så. blav att sitta där inne då. sen nått tag kom marcus. så då spela vi kort. marcus vann en gång och jag en gång.

sen kom mamma och hämta mej. sen har jag bara prata med helena hela kvällen.
ha de hej!

(:

Av linnea clar - 26 april 2010 00:45

  

vakna vid 5 först, men somna om, sen vakna jag vid halv 7 typ, och tänkta att vi börja 8, så jag skynda mej skit mkt, men sen kl 7 så kom jag på att vi börja 9, så kändes lite bättre då.
hmm , skoldagen har gått fort. sista timmrarna så skulle jag ha bild, men petra tvinga mej  mej att va med i de där jävla körslaget eller vad de heter. så vi skulle klä ut oss, och kan inte säga att de såg riktigt bra ut ;s xd hahaha. aja, kke kommer bilder på de nån gång. efter skolan drog jag hem bara, satte mej vid datan en stund, sen rensa jag kläder. sen ut med smilla. hade tänkt att gå långt mej henne för att jag behöver också gå ut lite, men självklart så skulle hon gå jätte kort. aja, när jag kom in så satte jag mej här igen. sen duscha och så, och åt lite. sen har jag typ bara lega och smsa och spela kort.
hare hej!

.

Av linnea clar - 25 april 2010 07:45

  

vakna vid 12, gick ner och åt frukost och duscha åh så. sen upp och fixa mej.
sen skjutsa linus ner mej till kajza, vi typ satt inne hos henne och prata för de mesta, sen drog vi till heden för hon skulle hämta kläder. sen tillbaka till henne och prata en jävla massa mer. haha, kul hade vi iaf. men  jag äger ju henne som vanligt, fanny kom även en stund :) aja, vid halv 10 eller nå så kom marcus. och sen typ 5 min efter så kom linus och hämta mej.
när jag kom hem så skulle jag äta mat för hade inte ätit på hela dan. men maten som fanns va de så mkt lök ;s så blav kakor för min del.
sen va de bara att kolla på tv en stund sen sängen och smsa en stund.
ha de hej!

..

Av linnea clar - 24 april 2010 22:13

  

vakna vid 5 först, och visste inte vart mobilen va, så ringde till den, men den va fan inte i mitt rum, men mamma kom upp med den för den låg tydligen i hallen på nå vis ;s
aja, somna om sen vakna jag vid halv 10 eller nå, så gick in och la mej med linus, amanda och krille. efter en stund så kom julia, sen drog linus och krille. så satt vi här och prata i några timmar. sen drog dom vid 5. så har jag bara suttit här.
sen nu kom jonte och rädda min kväll eftersom att jag inte får dra nån stans-.-
aja, vi ska väl kolla på film snart .
ha de hej!

:)

Av linnea clar - 23 april 2010 17:15

    

vakna vid halv 7, fixa mej och drog ut till bussen.
efter skolan drog jag ner på stan med petra. gick runt lite,sen drog vi hem till henne. vid 7 drog vi till hemköp och köpte kött. sen börja vi gå mot prästnäset, men marcus och alex kom och hämta oss när vi va vid granberg.
börja grilla och dricka & så när vi kom dit.
sen vet jag inte vilken tid vi drog därifrån, men vi fick väl skjuts av marcus och alex tillbaka tror jag. eller till stagårdsvägen. skulle dra på nån fest. men mamma kom och hämta mej. så blev bara att dra hem och sova.
tack för kvällen, även fast den inte blev så lyckad.
ha de hej!

:)

Av linnea clar - 22 april 2010 18:37

gammal bild typ.  

vakna vid halv 7. fixa mej och drog ut till bussen.
dagen har vart chill. sluta kvart i 1. men satt kvar i skolan & vänta på petra :)
sen drog vi ner till station. satt där med massa folk. sen drog vi in till stan. sen tillbaka till station. träffa krille åh så. sen kom pappa åh hämta mej & skjusta hem mej till mamma, också så fick jag pengar till stockholms resan.  

åt lite när jag kom hem.
resten av kvällen blir de väl at sitta här.
ha de hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards