liinneaclar

Alla inlägg den 30 mars 2010

..

Av linnea clar - 30 mars 2010 02:00

  

har ingen annan bild eftersom jag inte kan lägga in bilderna från kamerna.


vakna vid 6, fixa mej och drog ut till bussen. dagen har vart så jävla seg känns de som. och jag har vart jävligt trött hela dagen.
när jag kom hem så färga mamma håret som blev en aning för blont xd och efter som att jag inte har nån data för att mamma har haft sönder laddaren så hade jag inge att göra så la mej på golve i köket med täcke.
sen när man fick reda på dedär så gick jag upp och la mej i sänge.
prata i telefon med jessika en stund. och efter ett tag somna jag.
vakna typ vid 10, gick ner och kolla på tv med mamma då. sen upp och la mej i sängen igen, men palla de inte så länge, så gick in till syrran och prata med henne. sen  nu har hon somna och jag lånar hennes data.
blir väl att dygna i natt, kan inte sova. men har iaf simon och martin att skriva med :) .
nu ska jag vänta på att martin kommer tillbaka till datan så han kan va lite social för simon är så osocial nu ;o
aja, puss ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards