liinneaclar

Alla inlägg under mars 2010

.

Av linnea clar - 15 mars 2010 23:46

  


vakna vid 6, gjorde mej iordning och satte mej vid datan ett tag.
sen vid 8 gick jag ut till bussen som va försenad -.-
aja, skoldagen har gått ganska fort tycker jah.
efterskolan drog jag till jessika, åt lite där sen drog jag till älskling.
hmm, vi gjorde inte så mkt. låg för de mesta i sängen med datan.
vid 9 eller nå gick jag iaf hem. åt mat och så.
nu har jag suttit här med en ansiktsmask ett tag. men nu ska jag kolla på film sen sova. pues

(:

Av linnea clar - 14 mars 2010 00:15

  
Bara för att jag saknar min marcus mest!

hmm, dagen har vart väldigt seeg, jag vakna vid 10 först för julias mobil ringde. sen kom mamma in och prata. sen somna jag om igen, men typ en timme efter så kom mamma in och sa hejdå och så drog dom till fjällen. skööönt!
jag klev iaf upp efter en stund när jag hade legat och dragit mej ett tag. så gick jag och satte mej vid datan med julia. vi kolla på nån jävla film. sen drog hon hem och var barnvakt ett tag. när hon kom tillbaka så kolla vi på nån jävla skräckfilm och fan vad vi skrek, linus kom även in och kolla med oss. vid 7 börja jag packa, sen kom pappa och hämta mej. kolla på ballar av stål när jag kom hit och fan vad de ägde!
nu är lovet slut iaf, jag orkar värkligen inte skolan igen. men har haft ett toppen lov med jessika och marcus.
puss ;*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards