liinneaclar

Alla inlägg den 6 april 2010

.

Av linnea clar - 6 april 2010 20:52

   ser mupp ut på bilden bara för att solen lyser i ögona.


mamma väckte mej vid halv 7 eller nå ;o måsta gå ner och lägga mej bredvid lucas. han vakna nogra gånger men eftersom att jag va så tråkig så somna han om. sen vid 11 så kom mamma in och hämta han, sen kom även jessika ner. hon hade fixa sig och sa att vi skulle ner på stan. så vi åt frukost sen fix. sen tog vi bussen ner till stan. träffa malin & anna där. gick med dom en stund, sen drog jag och jessika till station, träffa elin och david där. så satt där med dom typ en timme. sen drog vi till glizz, va där ett tag, sen skulle jessika hem. så jag satte mej inne på station. så kom pontus och hampus. så satt åh hade kul med dom ett tag. sen skulle dom till max oxh jag till ica. och jag fick bära hampus jävla väska -.-'
mamma och alla va iaf på ica så drog vi till tompa och ew. va där ett tag för evelina fyllde 21 ? (a' . aja, sen drog vi och hämta min moppe hos farmor&farfar. sen hem. sitter här och drygar nu bara. blir väl att sitta här resten av kvällen åh om inte julia vill hitta på nå. sen i morron blir de gumpela med helena. sen sover hon här (: (y'
pusss! ha de bäst!

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards