liinneaclar

Alla inlägg den 10 april 2010

.

Av linnea clar - 10 april 2010 20:45

 

vakna hemma hos jessika, åt lite och så. sen kom mamma åh hämta mej.

duscha åh fixa mej och så när jag kom hem. sen tog jag bussen till stan och träffa helena.

hmm, vi gick till statoil och köpte godis, sen börja vi gå mot hammregrillen. där träffa vi på linus och krille och en massa folk. så stanna och prata med dom ett tag. sen fortsatte vi och gå. men så ringde krille och sa att vi skulle förja med på fest. så vände så gick vi hem till ante. satt där ett tag. sen skulle dom åka till magnusson och vi fick inte plats i bilen. så vi gick till station. träffa simon där. sen drog vi till max, satt där med anna en stund medan malin va ute. sen va jag så jävla sugen på godis, så vi drog hem till marcus och hämta mitt godis. sen drog vi till magnusson. stog där utanför med gustav & tobbo ett tag åh dryga. sen drog vi in till resten av folket. blev inte där så länge för skulle med bussen.

när vi kom till mej så satt vi vid datan till typ 5.
puss hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards