liinneaclar

Alla inlägg den 1 maj 2010

:)

Av linnea clar - 1 maj 2010 22:45

Linus & magnusson på bild.

  

vakna av att mamma kom in och skrek på mej och fråga vart helena va -.-' kajza hade redan vakna för ett tag sen av lucas xd

vi gick ner och åt frukost, sen duscha jag, så fixa vi oss se åt mat, så kom kajzas pappa åh hämta oss. så åkte vi hem till henne, sen drog vi till milano, sen till videohallen och hyrde film, sen tillbaks till video hallen. sen dog vi till kajza igen. satt där ett tag, höll på att somna, men så drog vi till ica och köpte godis och chips. hem till henne igen, så kom marcus och käller efter ett tag. dom satt och spela kort, men eftersom att jag alltid vinner så va inte jag med. aja, käller drog efter ett tag, och vi knäppte på filmen, sen drog marcus. ja skulle igentligen sova hos kajza men sen ringer mamma och säger att jag inte får-.-' så kom anna och hämta mej, åkte hem till pappa. satt och kolla på tv och hade tråkigt, men sen kom iaf linus och magnusson hem. så då blev de att sitta och spela kort med dom till typ 3 på natten, sen gick vi åh la oss.
ha de hej!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards