liinneaclar

Alla inlägg den 11 maj 2010

;)

Av linnea clar - 11 maj 2010 17:30

  


försov mej som vanligt.

hade matte först, sen drog vi ner till folkan och kolla på nån teater.

när vi kom tillbaka till skolan så hade vi no, sen idrott.
drog ner på stan med helena och sara, gick och köpte glass, sen träffa vi kajza, så stog vi typ och prata, sen skulle helena och sara hem, så då drog jag och kajza till ica och köpte hårfärg, sen hem till henne.

börja färga på henne, första gången jag färga på nån, men de gick bra (y' gjorde även en slinga i mitt hår.

när de va klart så skulle kajza självklart ta hål på mej.

såja, ett nytt försök då, har ju prova förr åh, men då fick vi inte i staven, så blev att ha en liten smalare ring ist.
aja, sen drog vi iaf ut till käller, så kom simon, så gick vi typ runt lite.

sen gick jag och kajza upp till henne igen.
sen kom anna och hämta mej och skjutsa mej till mamma.

så när jag kom hem så funka inte internet -.-
aja, prata i telefon med helena innan jag skulle sova.
pusspuss;*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards